Перенесення дати проведення аукціону в Чернігові

_MG_9304   Чернігівська обласна товарна агропромислова біржа повідомляє про проведення Аукціону з продажу необробленої деревини лісових господарств Чернігівської області, а саме:

14 червня 2016 року (породи дуб, ясен)

15 червня 2016 року (інші породи)

об 11.00 годині за адресою: 14000 м. Чернігів, пр-т Миру, б.14, відбудеться аукціон з продажу лотів (ресурсів ІІІ кварталу 2016 р.): лісоматеріали круглі, що відповідають ГОСТам 9462.88, 9463.88., та належать підприємствам лісового господарства Чернігівського ОУЛГ . Заяви на участь в аукціоні приймаються від юридичних осіб всіх форм власності, суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, резидентів України, які не перебувають у стані ліквідації або проти яких не порушено справу про банкрутство, є виробниками, бажають придбати сировину для власної переробки без права перепродажу, в т.ч. експорту.

Реєстрація учасників аукціону буде проводитись з 9.00 до  11.00 години в день проведення аукціону.

Для акредитації Учасника аукціону, що бере участь в аукціоні, за день до початку аукціону подається до Чернігівської обласної товарної агропромислової біржі (надалі – ЧОТАПБ) заявка та акредитаційний пакет, який включає:

– виписку з єдиного державного реєстру (оригінал або нотаріально засвідчена);  

– нотаріально засвідчену копію установчих документів;

– копію витяга з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців (розширену), що  завірена печаткою покупця;

-копію витяга з реєстру платників податку на додану вартість, що завірена печаткою покупця;

– довідку за підписом керівника суб’єкта господарювання щодо обсягу              фактично переробленої необробленої деревини за попередній квартал, що завірена печаткою покупця (зразок довідки є на сайті біржи);

– довідку за підписом керівника суб’єкта господарювання щодо відсутності змін в установчих документах завірену печаткою покупця(зразок довідки є на сайті біржи);

– довіреність уповноваженим особам покупця з повноваженнями на участь в аукціоні та на підписання договорів купівлі-продажу ( копію паспорта уповноваженої особи, завіреної печаткою покупця);

–  заяву за підписом керівника суб’єкта господарювання щодо повернення  гарантійного внеску за невикуплені лоти завірену печаткою покупця(зразок довідки є на сайті біржи);

– документ (копія платіжного доручення), що підтверджує перерахування гарантійного внеску;

-копію паспорта та ідентифікаційного коду.

Копії документів на участь в аукціоні повинні бути завірені печаткою покупця, за винятком тих документів, які повинні бути засвідчені нотаріально.

Заявки на участь в аукціоні приймаються з моменту оголошення інформації про виставлені обсяги лісопродукції на Аукціон але не пізніше, ніж за 1 добу до дня проведення Аукціону. Заявки  приймаються за адресою: м. Чернігів, вул. Коцюбинського, 49-А, кімната № 212 кожного робочого дня з 9-00 до 13-00 та з 14-00 до 17-00 години, та на електронну адресу:                     (chotapb00@ukr.net ). Заявки, що передані факсом та електронною поштою, повинні бути підтверджені оригіналами під час проведення реєстрації учасників аукціону.

Для участі в аукціоні заявник згідно з поданою заявкою на купівлю перераховує гарантійний внесок в розмірі 5 (п’яти) відсотків від початкової вартості обсягу купівлі необробленої деревини зазначеного в його заявці (згідно Аукціонного бюлетеня). Гарантійний внесок перераховується Покупцями на спеціальний розрахунковий рахунок, який буде вказаний в рахунку на сплату гарантійного внеску кожному покупцеві окремо. Перерахування Покупцями гарантійного внеску здійснюється з призначенням платежу: “Гарантійний внесок для участі у загальному біржовому аукціоні з продажу лісоматеріалів, що проводиться ЧОТАПБ “9” червня 2016 р., без ПДВ”. Сума гарантійного внеску повинна надійти на спеціалізований рахунок ЧОТАПБ не пізніше, ніж за 1 добу до початку Аукціону, що підтверджується випискою з спеціалізованого рахунку ЧОТАПБ.

Перераховувати гарантійний внесок Покупець має право після проходження Акредитації, оформлення заявки, та отримання від ЧОТАПБ письмового рахунку.

Оплата за оформлення документів для участі в аукціоні в розмірі 250 грн. 00 коп. (з ПДВ) перераховується заявниками – учасниками на рахунок ЧОТАПБ р\р 2600812901 в ПАТ «ПУМБ», МФО 334851, код 259011125262, отримувач – ЧОТАПБ. Оплата за оформлення документів для участі в аукціоні повинна надійти на рахунок ЧОТАПБ не пізніше, ніж за 1 добу до початку Аукціону, що підтверджується випискою з рахунку ЧОТАПБ. Оплата за оформлення документів для участі в аукціоні поверненню Учаснику аукціону не підлягає.

Розмір аукціонного збору за організацію та проведення Аукціону, справляється з Покупців – переможців Аукціону в розмірі 0,96 від суми кінцевої ціни придбаного лота, але не менше 50 грн. за кожний придбаний лот. Сума аукціонного збору утримується з Покупців – переможців Аукціону, з гарантійного внеску для участі в біржовому аукціоні з продажу лісоматеріалів. До Аукціону допускаються учасники, які виконали всі вимоги, що до них пред’являються, та пройшли обов’язкову реєстрацію.

Для детального ознайомлення з порядком організації та проведення аукціону з продажу необробленої деревини підвідомчими підприємствами лісового господарства Чернігівського ОУЛГ та облагролісу,  характеристикою лотів, що виставляються на продаж, та отриманням форми заявок на участь в аукціоні звертатися до організатора аукціону: т/ф (0462) 626-544, 626-546 (час роботи з 8.30 до 17.30 годин), WEB-сайт: http://birgaa.narod.ru/,  http://www.chotapb.com.ua/, e-mail: (chotapb00@ukr.net ).

Залишилися питання? Дзвоніть нам за телефоном (096) 525-57-21 або відправте своє повідомлення по електронній пошті chernigivderevprom@gmail.com